onsdag 29 april 2009

Trött efter 5 timmars resa för sprutor

Jag är tom i huvet och känner mig manglad efter att ha åkt 26 mil med tåget t o r för att få mina smärtstillande sprutor idag. Hade tyvärr glömt hämta ut Botox, så det blev stressigt i morse för att hinna till Apoteket innan tåget gick. Till råga på allt hade jag glömt vilket Apotek jag beställt det från också, så jag fick åka till ett i nödan innan jag prickade rätt!Men tack vare det hann jag inte äta lunch utan fick köpa en macka och en flaska juice att ta med mig på tåget.

Idag orkade jag inte gå till mottagningen, som jag brukar, utan fick ta bussen från järnvägsstationen. Benen känns tunga som bly och kraftlösa. Tycker det har blivit värre.Cykla går däremot bättre.

Min man hämtade mig på stationen och sedan blev det hamburgare till middag för han skulle på fotbolllsmatchen GAIS- Hammarby. Men först stannade vi vid fiskbilen och köpte fiskspett som vi ska grilla i morgon.


Bloggar: , , , ,

Inga kommentarer: