onsdag 23 juni 2010

Flera upphakningar i nacken

Inte konstigt att jag varit stel och haft ont. Osteopaten knäckte till dem och fixade även upphakningar i bröstryggen.Men jag fick gå dit två ggr och efetr första behandlingen fick jag ganska ont och var trött i flera dagar. Kroppens sätt att läka säger osteopaten. Fick dem förmodligen pga ryggoperationen när jag låg framstupa i flera timmar. Dessutom fick jag en väska i huvudet på flyget i början av maj.

Som whiplashskadad är jag mer sårbar och får lättare upphakningar eftersom jag inte kan träna axelpartiet och lyfta tunga vikter t ex. Jättesvårt att träna magen också utan att anstränga nacken.

Ryggen börjar kännas ganska bra, men får fortfarande ont när jag överbelastat och t ex böjt mig framåt eller suttit mycket.

Till alla mina läsare önskar jag en TREVLIG MIDSOMMAR!
Bloggar: , , , , Göteborg, ryggont, ont i ryggen, ischias, värk,

Inga kommentarer: