måndag 4 februari 2013

Varning för Folksam!!!!

När du ska teckna en trafik-eller annan bilförsäkring kolla då hur lätt det är att få ut ersättning ifall du skulle skadas i en trafikolycka.I mitt fall innebar det 10 års väntan på att få ersättning och det är ännu inte klart. En 19% invaliditet förvandlades över en natt till 4 %! Tio års smärta och ångest över att inte kunna arbeta har helt plötsligt raderats ut. Har jag bara inbillat mig migränen, smärtan, talsvårigheterna, yrseln, käkspänningar och smärtan i munnen????  Det är väl det FOLKSAM vill att jag och andra ska tro.

Jag förlorar 2000:- per månad pga skadan.  Men jag har lovat mig själv att jag ska säga upp varenda, djävla försäkring från Folksam om de lyckas i sitt uppsåt- att beröva mig all värdighet och rasera min ekonomi.Vad är det för vits att leva i ett samhälle som tillåter Försäkringskassa och Försäkringsbolag att behandla folk på detta sätt?Då kan man lika gärna ta repet.

Bloggar: samhälle, Göteborg, hälsa, debatt, ekonomi, Intressant


Inga kommentarer: