tisdag 8 februari 2011

Äntligen ska skruvarna bort!

Efter 9 månaders lidande som blivit värre och värre med tiden,har jag äntligen fått tid för att ta bort plattan och skruvarna som sitter i min rygg. Om allt går enligt planerna blir det den 28/2. Ska ta prover mm nätsa måndag. Eländet skaver så att jag får ont i ryggen så fort jag rör mig. Har dessutom fått mer ont i nacken, kanske pga att jag tvingats till inaktivitet.Tvingas pga smärta n tillbringa flera timmar per dag i ryggläge.

FiJag fick behandling hos smärtläkare förra veckan med Ketamin+ blockader,men smärtan blev bara värre. Jag förstår inte vad som har hänt med min stackars kropp? Nu verkar jag inte tåla någonting. Att läsa, sitta vid datorn och stå och laga mat t ex, är nästan omöjligt och ger mig ökad smärta.
Bloggar: hälsa, sjukvård, sjukdom, smärta, kronisk smärta, samhälle, sjukskrivning, värk , värk, medicin, Göteborg,

Inga kommentarer: