tisdag 17 mars 2009

Ont i munnen ett helvete!Står inte ut längre!

Vad ska jag göra? Jag får mer o mer ont i munnen. Det svider på tungan och i halsen.Tungan känns bortdomnad. Har tagit Fungizone mot svamp och äter halstabletter, men det hjälper inte. Nu tänker jag ringa min tandläkare och be om en remiss till Odontolgen på SU. Står inte ut längre! Jag kanske behöver bettskena pga att jag pressar tungan mot gommen. Men då borde jag väl inte ha ont i halsen?

Blir snart desperat om jag inte får hjälp. Jag har tillräckligt många problem med smärta på andra ställen. kanske därför jag gnisslar tänderna. Man blir ju stressad av att ha ont? På lördag kväll fick jag ont helt plötsligt, pang bom utan att veta varför. Är det någon annan som har haft problem med detta?


Bloggar: , , , ,

Inga kommentarer: